preloader

Jei neradote mokyklos, susisiekite su mumis

Jeigu neradote universiteto, susisiekite su mumis

Grąžinimas

1. Klientas gali grąžinti įsigytas prekes pranešdamas apie tai raštu AKUKU per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos.

2. Keičiamos arba grąžinamos kokybiškos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

2.1. Prekės turi būti nedėvėtos ir be išorinių dėvėjimo ženklų (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);

2.2. Kiekviena grąžinama prekė turi būti supakuota į tinkamą pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;

2.3. Prekės neturi būti sugadintos;

2.4. Grąžinamos prekės turi būti su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą.

3. Jei prekės pagamintos pagal kliento individualų užsakymą arba akivaizdžiai jam pritaikytos, jos yra nekeičiamos ir negali būti grąžinamos (klientui negrąžinami už tokias prekes sumokėti pinigai).

4. Prekės ar jos pakuotės (pakuočių) išvaizdos pakeitimas, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą daiktą, negali būti vertinami kaip esminiai daikto išvaizdos pakitimai.

5. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, AKUKU įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d., ūkio ministro įsakymu Nr. 217“.

6. Klientas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, AKUKU pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir savo pageidavimą pakeisti prekę arba grąžinti už tą prekę sumokėtus pinigus.

7. Klientas grąžindamas prekes visais atvejais privalo pateikti AKUKU prekių įsigijimą patvirtinantį dokumentą (sąskaitą faktūrą, kasos čekį arba mokėjimo išrašą).

8. Norėdamas grąžinti prekę klientas turi informuoti AKUKU el. paštu (adresu info@akuku.lt). Daiktų grąžinimas atliekamas klientui užpildžius AKUKU nustatytą formą. Formoje turi būti nurodoma grąžinama prekė ir grąžinimo priežastis.

9. Sumokėta suma klientui grąžinama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės sugrąžinimo. Pinigai pervedami į banko sąskaitą, kurią klientas privalo nurodyti prekių grąžinimo formoje.

10. Grąžinant ar keičiant kokybiškas ir kliento užsakymą atitinkančias prekes, prekių pristatymo mokestis klientui negrąžinamas ir nekompensuojamas.

11. AKUKU turi teisę nepriimti kliento grąžinamų prekių, jei klientas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

2018-prekių_grąžinimo_aktas